Tvättid 7-12

Nu är tentaperioden över och jag känner inget som helt lugn,
för om 3 veckor har vi kontrollskrivning, som en liten tenta alltså.
80% är faktiskt ganska mycket, men förhoppningsvis ska jag väl
hinna plugga lite mellan trumpetandet?

Dock är jag väldigt glad att jag ens får gå kursen, men det är sjukt
störigt om jag inte får plats i gruppstudie-grupperna i fysiologin.
Vad är det för skola som inte ens har platser kvar till studenterna
som går ett program med obligatoriska kurser?!


I övrigt är det mest trumpet just nu. Skivinspelning 14-15 nov och
jubileum den 21 nov (vilket är mycket sevärt, så gå på det!). 
Men skivan känns ganska osäker just nu, jag vet inte om jag har
ambis till att spela en hel helg men det är väl bara till att spela
dryga timmen om dagen så ska det nog gå!

Nu är tvätten snart klar, puss och adjö! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En inblick i den blivande civilingenjörens välfyllda vardag som inte bara är fylld av studier, utan även trumpetspel i olika orkestrar och konstellationer. Samt en pojkvän som stjäl både sömn och tid.



Men vi är alla imponerande och vet att det kommer gå bara bra, som vanligt. Men tack för inblicken, eller "a gaze into to scholarly madness", som en mer välformulerad engelsman kanske skulle ha uttryckt det.

2009-10-30 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback