Klockan är mycket

Äskling jag vet hur det känns
när broar till tryggheten bränns
Fast tiden har jagat oss in i en vrå
Himlen så oskyldigt blå


Jag vill ha mer sommar och jag vill att du ska vara
här. Det är inte många fler känslor just ikväll, mer än
denna saknad efter sommaren som den var, ljus, fin,
massa bad med vänner och inga krav. Dock väntar en
resa, körkort, tid med Henning, starcraft, fest, bad och
allt som är sommar. Men just ikväll sitter jag ensam efter
att ha städat en hel dag. Dock är jag nöjd, för jag har
faktiskt varit väldigt duktigt idag!


Min mamma är verkligen något alldels extra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så glad att du är hemma nu :)

2009-06-28 @ 20:33:24
Postat av: Anonym

Jag är så glad att du är hemma nu :)

2009-06-28 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback