Snösnösnö

Det ligger faktiskt riktig snö utanför mitt fönster och min julstjärna lyser som en
liten fin hälsning om att julen är så nära, så nära! Imorgon är det tenta, sedan
projektredovisning på onsdag och efter det är det bara kul saker kvar hela detta
året. Och nästa år börjar inte så pjåkigt med en resa till Österrike! :)


Jag fick precis mail från förra årets föreläsare i programmering. Han undrar om
jag skulle vilja bli övningsledare och jag blir så glad! Tänk jag, som knappt visste
att dator inte är samma som skärmen nu ska vara övningsledare i programmering.


Nu ska jag återgå till respirationen och annat som jag inte riktigt har koll på än!
Puss och hej!


och förresten, Henning är väldigt söt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi :-)

2009-12-15 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback