Mistletoe and wine

Julstämningen är på topp här vid nanoprojektarbetet
och min fina dator. Jag längtar till julen, Stockholm, lov,
mer snö, varm choklad, lediga dagar med Hennig
och att kunna gå runt och le hela tiden när jag hör
julmusiken i mina hörlurar.


A time for living, a time for believing
A time for trusting, not deceiving
Love and laughter and joy ever after
Ours for the taking, just follow the master

Christmas time, mistletoe and wine
Children singing Christian rhyme
With logs on the fire and gifts on the tree
A time to rejoice in the good that we see



Vacker som en sommaräng, som en flygande 
fjäril på våren, som de gula löven på hösten och
som de första fallande snöflingorna på vintern.
Ingen annan än du, min underbaring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback