Bra att tänka på då och då

Ibland blir det så trist i höstmörkret så nu har jag
bestämt mig för att göra en "saker jag verkligen tycker
om"-lista så kan jag titta på den när saker och ting
blir tråkiga och bli lite gladare.

- Att dansa runt lite smått förvirrat på ett dansgolv och
  se folk jag tycker om vart jag än tittar
- Ha på mig min vinröda basker och spela ett solo som
  blir sådär perfekt som trumpetsolon kan bli ibland
- Dansa diverse par-danser
- Klara en fysikuppgift utan att kolla i ledningen
- Londons lugna med ändå storstadsaktiga intryck på mig
- Få ett fint mail från oväntade personer
- Göra någon glad


Det kanske kommer mer, men just nu väntar fysik.


Först tänkte jag skriva med Henning, familjen och vännerna
på listan, men så insåg jag att de inte är några saker så de
får helt enkelt klara sig utan att vara med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback