Böjning och interferens

Usch och fy!


Jag saknar min sötnos och längtar tillbaka till de bekymmersfri dagarna på lel. Okej, det är kanske lite överdrivet, men det var trots allt inte så mycket krav som det är nu. Eller egentligen finns det ju inge särskilda krav förän tentan kommer, och då är de skyhöga! Dock är det väl inte det som tynger mest just nu, snarare en laborationsrapport till fysiken, att jag ligger ett kapitel back, att matten är lite svårare än vad jag har tänkte mig och att det känns som att jag inte kommer att få träffa Henning på länge! Men trots allt ska jag nog vara glad, det hade kunnat vara värre, jag hade kunnat haft rapporten långt fram när vi har lämnat ämnet och jag inte mins någonting av det, eller så hade jag kunnat stå utan skola och jobb och inte vetat varken ut eller in, så jag är nog ganska nöjd ändå!

Jag har en Frank Sinatra tavla på mitt rum :)


Min favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback