Vad är väl en bal på..

borgen, om inte alldeles underbar!

Det var faktiskt riktigt kul på balen. Min nervosiet försvann
direkt när jag insåg att jag faktiskt inte ser ut att vara 15 år
längre. Efter att ha spillt några droppar fördrink på min
klänning så blev det god mat med gott vin! Min bordherre
var dock mindre trevlig, men Henning satt ju i närheten
och en blick räckte längre! Underhållningen var kul, även
för en som inte föstår alla spexskämten! Det blev en lång
sittning men tillslut kom dansen igång och vi dansade länge,
länge! En puss på halsen som gjord mig rädd och massa
leende människor runt omkring oss, det var kul.

Nu sitter jag hemma hos Henning och väntar. Cantoresrep
till 21, men sen kommer han hem och då blir det film :)

För vi dansar och du har så mjuka läppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback