this life

Det gör mig arg. Att du tänker så. Det trodde jag inte om dig.
Once again, mamma har alltid rätt. Jag ska lyssna på henne
någon dag. Det lovar jag.


Idag har inte mycket vettigt hänt. Det mesta kan delas in
i bra och dåliga saker:
Bra:
Att jag svarade på alla frågor på samhällsprovet
Att jag drack te utan honung imorse
Att min balklänning sitter någerlunda bra

Dåligt:
Att vi inte hade någon ledare i storbandet, vilket kunde betytt en sovmorgon
Att jag inte har börjat plugga än och istället sitter här
Att min taknar hela tiden kretsar runt dig (vilket gör det svårt att koncentrera sig)
Att det har varit dåligt väder mest hela tiden

Resten är glömt och finns bara i det undermedvetna



Det är bara så, jag tänker på dig vad jag än gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback