Finna den som älskar

Linnea hade skrivit en lista över sina favoritlåtar på hennes ipod,
och nu har jag börjat fundera över min musikstil. Det är väldigt konstiga
låtar jag har på min mobil, förutom Bo Kaspers då. Mest är det gamla
ballader, vilket inte alls känns rätt. Där finns även en del knäpp partymusik,
dock kan detta bortförklaras med Polenresan, då jag tänkte att folk nog
inte ville lyssna på min musik. Det finns även en hel del klassisk musik,
där ibland orkestermusik, vilket jag inte skäms över längre. Om något är
fint, varför sluta lyssna? Men en rensning krävs nog snart, och lite ny musik!


Detta blev väldigt tråkigt och konstigt, men det får vara så. Jag väntar på att
du ska ringa och funderar över ditt mail. Olikt dig?


Ge mig lite sol och vår, så ska jag dansa och vara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback