Bara för din skull

Jag döper nästan alla min inlägg efter en låttitel, allt efter
hur jag känner mig. Just idag, nu på förmiddagen, är jag
glad med samtidigt ledsen, lycklig men samtidigt nedstämd.
Det är nästan synonymt, jag vet. Men det är så det är, allt
på samma gång. Hur skulle jag kunna vara lycklig när du
åkt? Hur skulle jag kunna vara ledsen efter att ha vaknat
vid din sida? Det är ett virrvarr av tankar och känslor.



Idag ska jag vara nyttig, plugga och spela! Det är allt, inget
mer. En tråkig dag helt enkelt. Om vi bara kunde få en dag
att umgås på, du och jag. Vi hade kunnat gå längs en bäck
igen, så mina skor blir alldeles leriga. Vi hade kunnat äta pizza,
som dryper av fett. Vi hade kunnat se en deprimerande film,
men ändå komma ut ur biografen leendes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback