You may say i'm a dreamer

Jag är naiv enligt en av Fridas tidningar, och ja, det får jag
väl hålla med om att jag är. Lite i alla fall! När vi åkte till Polen
trodde jag att folk skulle ta det lugnt och foga sig, men
neppsipeppsi. Det var tjat, suckar och mycket klagande.
Trots det hade jag jätte trevligt, men nästa skidresa blir
inte till Polen, drömmer om backarna i Österrike!


Om max 1 timme och 50 min kommer sötaste hit.
Det nästan brinner av längtan i mig och tiden går
så himla sakta. Dock börjar en ny Beck film om tjugo
minuter, så den ska jag se!


Jag är sämst på att vara egoistisk, om jag ändå var
lite mer som du. Om jag bara hade kunnat koppla
bort blickar, inte se dem, om jag kunde gå min egen
väg, utan att kolla så att ingen blir lämnad ensam och
om jag kunde få folk att tycka om mig så som jag
tycker om dig. Det hade varit en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback