Matte, Mamma och en full väska

Jag börjar känna nervositeten, eller den har jag ju känt ett tag,
men nu kan man nästan ta på spänningen som finns här hemma.
Imorgon är hon 60 år, söta lilla mamma! Jag ska nog spela en liten
truddelutt för henne imorgon så hon vaknar till lite trumpet, sen ska
hon få en liten present! Hoppas att hon blir glad och blir nöjd med
sin födelsedag!

Jag har packat ganska mycket ikväll, men jag har ingen aning om
hur jag ska kunna få plats med allt! Men jag får väl hoppa och pressa
så mycket jag kan! Matte prov imorgon, det lär inte gå så bra, men men
det kan ju inte alltid gå bra!


Hoppas du tar dig lite tid imorgon, det hade gjort mig glad, för just nu
saknar jag dig mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback