Kärlekens visa har inga ord

Jag har ett album på min dator som är helt
underbart, men jag vet inte vilka artister det
är. Det låter som Bo Sundström från
Bo Kaspers orkester, och en tjej. Det är
verkligen fint, detta album som lyser upp
mina dagar!


Lel-el var kul och helgen har varit underhållande!
Jag hoppas att det blir bra på lördag så mamma
blir nöjd, men vad skulle gå fel? Mat, sång och dans,
det finns inte mycket som kan förstöra det :)

Jag älskar Titanic, fick dock bara se slutet i lördes,
men då man sett den en gång så räcker en liten
snutt för att känslan ska komma tillbaka!



Du är så mycket mer än vad jag hoppades på!
En dag ska jag skriva lite mer om dig, för du är så söt.
Men inte nu, för nu ska jag läsa lite och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback