From the day your mine

Pontus säger: nej, men du är så söt så ingen förväntar sig att du ska göra
någon tankeverksamhet ändå :p allas förutfattade meningar säger folk att
eftersom du ser ut som du gör ska du inte vara hälften så smart som du är :p

Vissa dagar blir man förvånad över saker som folk säger och tänker, men
djupt i denna mening finns något positivt, så tack för det!



"Out of the tree of life I just picked me a plum,
You came along and everything's startin' to hum.
Still, it's a real good bet, the best is yet to come.
Best is yet to come, and babe, won't that be fine?

You think you've seen the sun, but you ain't seen it shine
Wait till the warm-up's underway. Wait till our lips have met
And wait till you see that sunshine day. You ain't seen nothin' yet...
The best is yet to come, and babe, won't it be fine?"

Sinatra är en man över alla andra, oh yeah, han tog mitt hjärta med storm!



Nu är klockan åtta och jag gör verkligen inte det jag borde. Suck på mig och
min självdiscplin. Men jag ska ta tag i det nu, om jag bara kunde sluta tänka
på dina kyssar.


___________________________________________________________________

Nu har det gått någon timme sen jag skrev att jag skulle ta tag i det, och ja
faktiskt har jag gjort det. Svenskan är klar, jag har börjat så smått på biologin,
men att klockan är tjugo i tio, det oroar mig lite. Varför kommer alltid mitt lugn
och förnuft så sent på kvällarna? Jag vill inte gå i skolan mer, jag vill bara ha lov
och umgås med er, mina nära och kära, ni som ler sådär underbart så jag blir
varm i hela maggropen! Oh kära vänner, vad skulle jag ta mig till utan er?


Ljuva sommar, var är du? Var har du gömt solen, var finns den blå himlen.
Var är alla ljuvliga sommarkvällar, var finns känslan? Jag saknar dig och
allt som du tar med när du kryper närmare. Snälla gör att februari snart tar
slut, och mars likaså. April kan också gå ganska fort så vi kommer till den
efterlängtade majmånad. Sen är lyckan kommen och jag kan le några
månader, för då vet jag att jag inte kan påverka det längre, utan jag har
fattat alla svåra beslut och får göra det bästa av situationen då. Musikal,
fest och framför allt student. Ljuva tid, kom till mig fort, för just nu håller
jag på att gå under av det svarta mörkret utanför fönstret!


Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Checka www.bakgrundsbasen.com om ni letar bakgrundsbilder !
Bildhosting finns på www.uppmedbilden.com
Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback