Fysik

och biologi. Det som ligger tyngst på mina axlar just nu.
Men trots att det nog kommer att gå dåligt känns det bra,
jag har gjort så gott jag har kunnat hitentills och om jag
fortsätter lite till så kanske det blir bra. Det brukar ju lösa
sig till det bättre, eller åtminstone till något medelbra!


Jag saknar dina kramar, ditt skratt och din snällhet.
Jag saknar dina uttryck, ditt leende och våra samtal.
Jag saknar dina kyssar, ditt förnuft och dina ögon!
Egentligen skulle man kunna säga att jag saknar
hela dig och allt runt omkring dig. Tur att du kommer
hem imorgon!



Så söt att jag ville hålla henne kvar i min famn i flera
timmar, så söt var lilla Alvina idag! Grattis till kära bror
och Malena, detta är verkligen underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback