what to do with myself

Emiliana Torrini <3


Det är över, jag kan knappt förstå det! Det är så overkligt alltihopa, som om att jag bara drömmer. Det är en konstig känsla, jag förstår inte vad den vill få mig att känna, den bara finns där och gör ont! Men snälla sluta nu!


Ta mig bort och gör mig lycklig, för just nu är jag inte det!



Varför börjar man alltid tänka på allt hemskt när man blir ledsen? Det känns som det finns en redan inspelad film som spelas upp i mitt huvud varje gång jag blir ledsen. Pappa finns där, Wille finns där Morfar finns där, och Lina, men även andra saker som mina gamla vänner finns där, David, Karolina och känslan av att vara utanför finns där. Jag hatar denna film, men samtidigt älskar jag den, för i den finns alla jag älskar, eller har älskat en gång i tiden. Men idag vill jag inte se filmen, idag vill jag inte vara ledsen, har jag gjort fel? Jag älskar dig!



Förlåt om jag är otrevlig eller liknande, men just nu tänker jag väldigt mycket.... mest på mig själv.

Kommentarer
Postat av: linnea

jag tycker om dig extremt mycket annica! jag finns här för dig om du vill prata. jag brukar aldrig ha några smarta svar, men jag kan iaf ge dig en kram!

2007-09-03 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback