mmh

Ja, dåså, då har man varit i Kävlinge och insett att det ser likadant ut överallt! Men jag har dock trevligt en stund och tackar för det!


Jag tycker synd om dig, jag vill ta hand om dig, men någonting håller mig tillbaka, förlåtmig!


Det finns så mycket att skriva, så mycket som folk inte vet eller bryr sig om. Alla tankar som far runt i huvudet, men inte går att skriva ner på ett vettigt sätt. Så nu tänker jag bara skriva lite ord allt efter som de dyker upp..

Wille, saknadens ängel! Pappa och morfar, Lina, oh jag saknar er! Sorg överallt.


Det finns så få människor som ger något tillbaka :(

Kommentarer
Postat av: sofia

om jag sträcker ut en hand.. vill du då ta den? *KÄRLEK*

2007-09-15 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback