I know how it feels.

10 years ago i didn't know how it feels to be left behind.. 6 days later i knew!


Jag drömmer om dig på nätterna, jag saknar dig på dagarna. Ibland gråter jag, ibland glömmer jag för en kort stund! Det var länge sen det kändes såhär, det har varit så skönt! Kommer jag någon gång sluta hamna i dessa perioder av total saknad? Fylla hållet av saknad med lite enkel bomull som kan absorbera lite av sorgen!


Jag grät till och med på stortorget idag, det var verkligen inte meningen! Jag hatar detta!


I min dröm så ringde min mobil. "Pappa" stod det på skärmen, men när jag svarade var det ingen där, det var helt tyst. Jag började gråta i drömmen, sen köpte jag ett hus. När jag vaknade imorse var min kudde blöt, jag grät igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback