Sommar 07

Imorgon åker jag till Tyskland, mer än så är det inte! Dock ska det bli hur kul som helst, träffa alla igen, umgås mer orkester och spela med min bror ^^ Min rumskompis detta året blir Elin, vilket nog blir hur bra som helst, och bussturen ner lär bli kul den med! Lite planer med Robin om vad vi ska hitta på för att komma i form inför festandet när vi väl har kommit fram :) Nej, detta lär bli bäst någonsin!


Bulgarien var dock också i topp för det bästa någonsin :) Men nu är Nalle i landslaget så det blir inget Tyskland med suo för honom, dock har han nog ganska kul där han är också!


Ja, gud vad det har hänt mycket denna sommaren, eller egentligen inte så mycket, pollen har kommit, jag har umgåts jätte mycket med min familj, spelat, Bulgarien, Liseberg, sett film, träffat lite vänner och badat, så det var väl en del ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback