So real

En vacker fjäril flög in i mitt rum idag, den satte kurs rakt mot fönstret, mot det gröna fina gräset därute. Men glaset var ivägen, den kunde inte komma ut. Jag satt och tittade på den länge tills jag tyckte så synd om den att jag öppnade fönstret och släptte ut den. Nu är den väl där ute i världen och fyser, stackarn!


Förlåt, jag säger det nu, i god tid, förlåt för att jag sårar dig! Men ibland måste det bli så, ibland måste man helt enkelt fatta svåra beslut min vän, men du är vacker, det ska du veta!

Har du någonsin funderat på om det kanske är dig det är fel på, och inte alla andra? Det är kanske du som bryr dig för mycket om saker och ting, sånt som andra inte skulle ens överväga att lägga ner tid på, utan bara låta passera och inte bry sig!


Jag gillar min favorit Fredrik, som stått ut med mig under repan denna jobbiga fredag kväll. Tacktacktack!
Och tack Anthon som stannade kvar hos mig på stationen och väntade på bussen efter att Fredrik åkt hem. Tacktacktack på dig med! :)


Och tack alla underbara i Suo, ni är så söta allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Favoriten

ja du var lite tjurig på repan ^^ haahaha gillar mitt fina brev :D bra jobbat av anton :D. the guy with teh hair ^^

2007-08-31 @ 23:02:42
Postat av: linnea

jasså det var med dig anton var! mamma och ingrid ringde till mig o fråga var anton hade tagit vägen, han hade inte kommit hem efter repan tydligen ^^

2007-09-01 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback